I am STRONG because I am weak
I am Beautiful because I know my flaws
I am a Lover because I'm a fighter
I am Fearless because I have been afraid
I am WISE because I have been foolish
... and I can LAUGH because I've known sadness

Sunday, April 26, 2009

Wood Camp Rudy Affair!! dont miss this!

i made this specially for u rudy.. wahahahaha.. 4 man conversation..



Rudy : Kim!! Kiss ME Kim!! Kiss ME!! Kiss ME!!!
Kim : No Lahhh... (dengan malu2 menyinggul Rudy..)
Big Guy : EEEeeEEeeEEee.....!! gelllllLinyaaa AkuUUuu..!!!
Afif : Astagfirullah... maksiat maksiat...

Cameraman (which is me) : wahahahahahahahaha...!!! (ketawa pai senak perot..)


p/s - Jgn marah ar Rudy.. Gambar ni yg bg aku idea... wahahahahahahaha... (still gelak lagi.. tak tahan da ni..)

14 comments:

Helas木村 said...

adesss.... ne keja korng dkt kolej ek.. ish2

imsunnysideup said...

What will the monkey say if it finds out ?
HU! HU! HU! HU! HU!
(ANY TRANSLATIONS ?)

Helas木村 said...

BETRAYER !!! i guess....

MiRaCLe said...

HELAS

ni keja kami kat camp la, kat kolej lain.. hahaha.. more to a CHEATER than a BETRAYER i think.. hehehee...


sunnysideup

i dont think the monkey will say anything, maybe it will just go and strike rudy if it finds out, or maybe give rudy a KISS of a LIFETIME.. hahahahaha..

Helas木村 said...

sampai hati korng mempermaikan CINTA TERLARANG rudi hahahahahah

MiRaCLe said...

HELAS

bukan ko pun join skali ke..?? tukar korang jadi kitorang.. hahahahaha..

Helas木村 said...

Miracle... ish2 Astahfirullah Hal azimmm...... Maafkan aku.. rupanya aku JOIN jg hahahahahha

MiRaCLe said...

HELAS

hmmm.. baguslah kamoo suda sedar.. sesungguhnya cinta itu buta, tapi jgnlh kamoo membutakan matamu sehingga tidak sedar pasangan kamoo itu lelaki atau perempuan.. hahahahahahaa..

Helas木村 said...

miracle...
Adesss.. dalam sungguh peribahasa dan gaya bahasa yg digunakan.. hahahah.. mana monyet paham.... hahahahahah

MiRaCLe said...

HELAS

memangla monyet tak paham.. tapi ko paham kan.. hahahahaha.. tapi ada juga yg tak paham2 tu.. ishk3..

Helas木村 said...

lain kali kena buat pelbagai versi laa... baru semua paham.. heheh.. yg x paham tuuu buat2 x paham.. hahahaha...... kna cakap guna tapak tngan baru paham kot heheheh

Alexander said...

wei... wei.. u guys simply talk behind me.. lol .. its bad u no.. hahah
i tink the dialogue the above is made by bad imigination of bad people.. who jealous me.. hahahah

Helas木村 said...

OoO
i tot u were listening.. LOL .. ahahahah.... sorilaaa coz dunt invite u earlier hehehehe

MiRaCLe said...

oOo

actually the picture is giving me the idea for the dialog.. so, blame on the pic.. hahaha...