I am STRONG because I am weak
I am Beautiful because I know my flaws
I am a Lover because I'm a fighter
I am Fearless because I have been afraid
I am WISE because I have been foolish
... and I can LAUGH because I've known sadness

Thursday, June 11, 2009

Jangan Pandang Belakang Congkak

ticket time: 12.00 a.m
date: 11 june 2009
place: midvalley
safely return back home: 2.30 a.m
transport: motorcycle

yeah, arini aku gi tengok wayang citer "jangan pandang belakang congkak".. ala ala citer "scary movie" tapi ni versi malay.. hehehe.. gabungan antara "jangan pandang belakang" dan "congkak".. agaknye la.. aku teka je.. pada mulanya nak tengok pukul 9.30 p.m tapi tiket dah abis pulak.. 2 pawagam, dua2 abis.. tinggal pukul 12 je.. haih.. nak tak nak, sebat je la.. jam menunjukkan pukul 9.15 p.m.. ada lebih kurang 2 jam 45 minit lagi.. lama tu nak tunggu.. jadi sementara tunggu tu, aku dan member aku (apis) gi ar makan dulu kat McD.. dak apis ni la yg blanja aku tgk wayang.. hehe.. borak punya borak punya borak sampai la McD tutup tapi jam baru pukul 10.40 p.m.. haihh, ada lg 1 jam 20 minit ni.. pastu gi ar men game kat sebelah pusat bowling sampai kull 12.. yeahh!!! gi tgk movie!! hehehe.. citer dia ni leh tahan la.. aku yg biasanya jarang ketawa bila tgk citer2 seram camni, leh bantai gelak tak ingat dunia.. hahahaha.. tak bleh blah, tak bleh blah.. anyway, memang agak2 best la citer dia.. korang try la tgk.. memang gelak punya la.. seram pun ada gak..

ohh ye, di kesempatan ini juga, saya dengan rendah dirinya, mengucapkan selamat hari jadi Atie!! mana hadiah..?? hehehe.. ingatkan nak sambut besday atie arini, tapi apakan daya, KL dgn MUAR agak2 jauh.. hihihi.. well, tahun depan ada lagi.. la la la..

ni gambar ramalan tapak tangan kiri aku, sambil2 buang masa tu, aku pun gi ar main menatang tilik2 tapak tangan tu.. jeng jeng jeng.. pastu kluar la kertas bertuliskan ramalan yg aku sendiri tak pasti benar atau palsu.. hehehehe.. tapi rasanya cam betul je.. hmmm..




yang ni plak aku dapat masa beli popcorn.. tak tau napa dia bg aku.. aku tgk org lain tak dapat pun.. aku bertuah agaknye. hehe..



p/s- sorry sebab tulis dalam bahasa melayu, penat sangat ni.. hehehe.. dan sekarang, sudah tiba masanya untuk aku tidur.. ohh la la la.. oyasuminasai!!!

7 comments:

Helas木村 said...

Ohayo gozaimasu...... tunggu dvd copy baru aku tgk ahahahah....


babyComebaCk143 said...

nyaa...
nak tenok..nak tenok..
huhu
bukan nak tunggu kitorang die nie..cessss

MiRaCLe said...

HELAS

ohayo ohayo!! ntah bila la baru kuar DVD copy.. aku pun nak jugak.. hehehe..


babyComebaCk143

hehehe... nak uwat acaner, dah member ajak siap nak blanja lagi, peluang2 keemasan begini takleh nak dilepas kan.. hihihii..

Helas木村 said...

skrng ne terminator dah kuar ne .. d internet hahahaha..... kumpul2 dulu.. batu rally tgk muvie ahahahahah

MiRaCLe said...

terminator aku dah tgk da, download dari internet ja.. hahahaha..

:.AtiqaMusa.: said...

xaci!!!!apis n wan mmg nak kene bunuh...
tunggu atie balik kL nnt siaplah...
atie ajak teman shopping xengat dunia...
pdn mke sakit kaki nnt...
hahaha

MiRaCLe said...

wahhhhhh... tatotnye tatotnye..
hahahaha...
ishk, takyah la atie susah2 nak balik KL.. hehe
ala, stakat sakit kaki, dah bese da..
wat la sampai takleh jalan trus.. hihihihii..